pondělí 18. dubna 2016

Vibe Therapy - Grandiose

Ovládání

Na první pohled se vibrátor může zdát trochu velký, ale jakmile jsem jej vyzkoušela, moje obavy se rozplynuly. Podstatnou část tvoří zásobník na baterky a ovládání, kvůli kterým je vibrátor sice trochu těžší, zato jej ale máte za co chytit. Díky tomu se mi s ním dobře manipuluje.
Tlačítka jsou dostatečně velká, ihned reagují a dají se dobře ovládat i s kluzkýma rukama. Navíc jsou podsvícená a vibrátor si tak můžu užít i v intimním prostředí. Jeho voděodolnost mi vyhovuje hlavně pro snadné čištění.

Tělo vibrátoru
Můj oblíbený silikonový materiál (nezapáchá a dobře se udržuje) pěkně vyhovuje hladkému tvarování. Vrchní část těla vibrátoru a celý výstupek pro dráždění klitorisu jsou pružné a ohebné, čímž se lépe přizpůsobují lidskému tělu a nezpůsobují bolest, jako rovné a tvrdé vibrátory. Díky zahnuté špičcevibrátoru se dá bez většího úsilí dostat na ta správná místa (bod G:)). I když tento vibrátor patří k těm velkým, jeho hladké a pečlivě vytvarované a pružné tělo spolu se správně použitým lubrikačním gelem mi přináší komfortnější použití, než u menších, ale reliéfních a tvrdých vibrátorů. Plastové držadlo i po delší době používání zůstává hezké, škrábance jsou minimálně viditelné jen na lesklé stříbrné ploše.

Vibrace

I s vibracemi patří k těm lepším a silným. Vibrace jsou tak intenzivní, že kromě hlavního místa, kde působí – ve výstupku pro dráždění klitorisu – je cítím i přes rotující špičku hlavního těla vibrátoru. Navíc kombinacemi mnoha možností vibrací, rotací a intenzity s ním mám pořád nové zážitky.
https://www.dumsexu.cz/cs/standardni/1591-luxusni-rotacni-a-vodotesny-vibrator-vibe-therapy-grandiose-ruzove-barvy-6946689000549.html

Žádné komentáře:

Okomentovat